piektdiena, 2008. gada 16. maijs

17.maijs un Trondheima

Peec 6h paarbrauciena vilcienaa, esam galaa. Noparkojushies uz naakamajaam 5dienaam pie Andreasa drauga dziivoklii, kas tiek daliits uz 3 cilveekiem - Håvard (draugs) un tad veel viens paaris. Jauks, nerunigs paaris. Visnotalj neinteresants, uz iespaida atstaashanu neiespringsts. Un taapeec arii vinji ir jauki. Vienaa briidii jau piegriezhaas shitas sviests, ka uz katra stuura ir kaads 'labs, vecs pazinja' kura viedoklis par mani pilniigi noteikti ir svariigs. Pirms pusstundas pazinjoju, ka esot 'kara trofeja' ir tikai mans mainju darbs. Paareejaa laikaa esmu es. un ja nu es negribu ne ar vienu runaat, tad es ne ar vienu nerunaaju. un pilniigi nesper desaas, ko kaads norveegjis par mani vareetu padomaat. nekas trakaaks par bloody eastern-european bitch jau shaa kaa taa neuzpeldees.
un taa nu alkoholu iepirkt jaunieshi aizgaaja bez manis. arii vakaraa futbolu jaunieshi skatiisies bez manis. arii iebildums 'bet vinji ir mani draugi!' nedarbojaas. varu dereet, ka shajaa pashaa laikaa jaunieshi aprunaa shito gadiijumu (mani). un shajaa briidii es esmu bloody eastern-european bitch.
es gan saprotu, ka shito visu vajadzeetu pataupiit manai dienasgraamatai, bet taa kaa atstaaju vinju maajaas, tad naakas izliizeeties ar digitaalizeetaakiem liidzekljiem. jo prasaas 'izrakstiities'.
un tad lai nu buutu kaartiiba, sheku reku:
miiljaa dienasgraamata.
Man dazhreiz paarnjem paardomas, kas tad ir tie cilveeki, kurus es piesaistu. un kaapeec tieshi taadus. kaapeec es juutu, ka no manis vairaak njem, nekaa vinji speej piedaavaat man. gribaas liidzsvarot sho pasaakumu.
un gribaas lai es vareetu buut es. bez kompromisiem. cik tad var. gribaas izaugt no taa vecuma, kad visi liidzeklji bija atziistami celjaa uz tiem mazajiem, siikajiem, nenoziiiigaiem meerkjiishiem... pilniiga apmaatiba.
jaapieveershaas ideaaliem aftter all..
vispaar jaapaarstaaj runaat ar cilveekiem tik daudz, kas atkal ir pilniigaa pretrunaa ar to, ka veelas mans miiljotais-vieniigais. paaraak biezhi taada neaugliiga triekshanaas vienam otraa ar vaardiem vien sanaak. bet tas, luuk, ir tas, ko mums vajagot praktizeet biezhaak. daru ko gribu, bet nespeeju atvairiit domu, ka runaajam un juutam dazhaadaas kategorijaas. es esmu ziidainja liimenii orienteeshanaas zinjaa vinja kategorijaas. vinjsh maneejaas pasaaveeshanu nemaz nepieljauj.
baac, taada greeksuudze vien sanaakusi.

3 komentāri:

dārta teica...

Un Jums tiek piedots :D Muahaa...
man liekas, ka es sheit esmu cold and tas bitch ko tu teici.. bet es saprotu, te ir Dienvidi un visiem jaabuchojas katru dienu :D kur nu veel jaaizrunaa seksa svariigums, kaa neatnjemama ikdienas sastaavdalja, ar dajebko gandriiz brr.. :D

cheburaska teica...

toties tev vienmeer ir smukas bildes albuumaa! un absoluuti sharmants blogs! =)
nu ja... nekad nebuutu domaajusi, ka taa iisteni pastaav shaadas kulturaalas atshkjiriibas dazhaados Eiropas regjionos.. sheit liidz publiskai seksa apsprieshanai ai, cik taalu. vieniigais cilveeks, ar kuru iespeejams runaat par attieciibaam in general, ir mans miljais gay-guy.. =) publiskais viedoklis ir, ka divu cilveeku attieciibas ir tabu. visi iet 5dienas un 6dienas naktii uz klubu one night stand mekleejumos, bet ja nu ir kas nopietnaaks un tai pat laikaa nesasniedz 'tikko nosvineejaam 3.gada kopaa buushanu' robezhu, tad tas nav izpauzhams.

Anonīms teica...

Paldies par interesantu blog