ceturtdiena, 2007. gada 11. oktobris

Slimnicas un Brivdienas

Kaadu jauku dienu, kad Kalsnava kaarteejo reizi bij nodomaajusi un vispaar stingri apnjeemusies aizceljot liidz IKEA peec noskatiitaa sienas spogulja, laicinjsh raadiijaas paaraak jauks, lai to pavadiitu gigantiskaa veikalaa ar mokoshu veelmi laadeet ratos tik veel un veel.. taa nu gala rezultaataa stingraa apjemshanaas izpleeneeja kaa nebijusi, jo pie manis atnaaca garujosha ideja - UZTAISIIT SALAATUS. sasssodiits, bet gurkjus ar tomaatiem sagriezt es maaku! :D
secinaajums viens: gurkju nav. secinaajums divi: vajag gurkji. secinaajums triis: jaaiet uz veikalu. un taa nu shpagojam taisnaa celjaa no ofisa uz maajaam, piekjerot pie reizes Rimiiti.
jaatziist, shii ideja - nopirkt gurkji - pamatiigi kaiteeja veseliibai.
filma: metro, trepes, iela, koki, iela, krustojums, paareja, mashiinas slikls, asfalts.
un tumshs.
divi viirieshi, marles saite, asinis, visur asinis, jautaajumi, telefons, policija, aatrie.. un gulju.
bet visu atceros tik skaidri. sarkana mashiina. Honda. kaut kaada. un seja. shofera seja. veel tagad atceros taa, ka vareetu uzzimeet, ja maaceetu. un visur saap. bet nevar saprast, kur.
bilance: 3 shuves uz vaiga, 5 shuves zem uzacs, ieksheeja asinjoshana kaajas muskulii (nekaa neredz, bet saap aarpraatiigi), visi roku pirksti konkreeti sadraazti. rezultaats: pleijeris - kaputt; fotoaparaats - kaputt. (piedod, teevs.. bet tam BIJA jaanotiek)
pirmaa doma, kad attapos palaataa - baac, man nav liidzi apdroshinaashanas kartes.. (vot, par ko domaa, kad nonaak Norveegjijaa.) vinja veel arvien nav atsuutiita no Latvijas.
tomeer visi tjip baigi satraukushies.. cilveeki te dziivo 20gadus, nekad neveinam pat no pazinjaam nekas nav noticis.. un tad nu ierodas dzhuse no austrumeiropas... =))
tad - bosa apciemojums un briidinaajums par iespeejamajiem 'pedestrian jokes', kas vareetu uzpeldeet, kad atgrieziishos atpakalj darbaa.. (satraukushies esot.. d'oh.. njirgaajaas te visi par mani, njirgaajaas, es jums teikshu.. :D)
naakamais riits: uzzinaaju, ka man esot ideaalas analiizes un visi iespeejamie meeriijumi. dakteris nabags bij tik paarsteigts un pazinjoja, ka lai tinoties maajaas, nav jeegas ilgaak palikt. :D
un taadaa veidaa nu biju nopelniijusi negaidiitas briivdienas! bet nu suudzeeties buutu absurdi.. nemaz nav tik slikti laiku pa laikam izbaudiit TAAAADU uzmaniibas devu.. =)) naakamaa dienaa pienaak pukjes no visa ofisa ar ziimiiti "You lazy bitch, get back to work. Love"
Bet nu viena sms bij vienkaarshi graujosha: "hey, I just got to know you were hit by a car.. are you ok?!":D "no, I'm not (d'oh..) - I was hit by a car"
karoch paaris dienas paseedeeju maajaas, lai nebiedeetu mazus beernus ar savu paskatu.. un sapratu, ka man ir garalaiciigi! un tad aizgaaju uz ofisu, kur visi izturaas kaa pret taadu zhelejas gabalu.. ka tik kaut kas nenotiek.. psc.
ah, pareizi, tad veel viens shoka moments... naakamajaa dienaa peec negadiijuma, zvana. atkal nezinaams numurs. sieviete. iepaziistina ar sevi kaa shofera sievu. nu i auza... domaaju, ka prasiis, lai netaisu vinjiem suudus, neprasa kompensaaciju un taa.. a izraadaas, ka vinja veeleejusies uzzinaat, kaa man iet! vinja tik ljoti noruupeejusies, un ljoti zheel, ka taa notika, viirs juutoties tik vainiigs, ka nespeejot nemaz piezvaniit, un vai varot kaut kaa paliidzee, vai atvest maajaas no slimniicas, pukjes aiznest.. kalsnavai zhoklis liidz griidai.
un taa nu peec paaris dienaam maajaas uznjeemu sho skaisto, jauno daamu ap 28, ietinushos parandzhaa, kurai jau ir 3 mazi beerni un peec meenesha gaida ceturto.. turklaat vinji svin Ramadaanu, bet viiram tiesiibas atnjemtas no 6 meeneshi liidz 3 gadi. reti sirsniigs cilveeks. vinja man godiigi sakot lika justies vainiigai. es taa seedeeju runaajos ar vinju par dziivi, un sapratu, ka esmu ljoti mainiijusies. manii nav vairaak nekaada naida vai dusmu vai nozheelas. tikai zheel, ka ar savu superspeeju iekulties nepatikshanaas, iejaucu arii citus cilveekus.. turklaat veel paspeeju izskatiities kaa nabaga upuris, kuru visi zheelo. Taa nu gan laikam nav. ja nu kaads buutu jaapasaudzee, tad taa ir shii nabaga viiriesha gjimene. es ar savu ieskrambaato vaigu un varbuut iedragaato pashcienju uz taa fona izskatos zemiski.
lai nu kaa - bet man bija pietiekami daudz laika paardomaat dziivi, savu statusu, dziivesveidu, attieksmi un visaadas taadas lietas. izveerteet. un paarbaudiit sevi. taa bija kaa pirmaa atelpa kopsh es sheit vispaar dziivoju.
veelrez paarliecinaajos, cik veiksmiiga vienmeer esmu. paarbaudiiju savu superspeeju kaut ko savaariit. un to, cik ljoti miiloshi cilveeki ir man apkaart. lai nu kaa, bet tas, manupraat, ir svariigaakais shajaa staastaa. :)

4 komentāri:

zandzsh teica...

aaa! cik interesanti lasiit Tavu blogu! es nevaru vien nopriecaaties!
piedziiwojumi ir laba lieta- lai gan shajaa gadiijumaa tie izpauzzas shaadaa veidaa! ;)
pukjes, kartinjas- ah, es ar gribu! bet vari iedomaties, cik jauki ir sanjemt veestuli (iistu- ar roku rakstiitu un muti aizlimeetu! )- jaa, sanjemt vestuli ar rudenigu koka lapu no Latvijas un gliemezzvaakiem no KOlkas raga,, ;) mmm, asaras bira lasoT! turaaas , Kalsnava! (diiwain, ka Tu sevi deevee uzvaardaa! )

dārta teica...

man prieks, ka tev viss OK. :)

dārta teica...

starp citu, man ar likaas, ka nav veel apdroshinaashana atnaakusi, bet izraadaas, ka taa mani gaidiija francijaa, un Matjuu teica, ka vienmeer naakot uz host org.

Marta teica...

Opinjaaa..
Shitaadus briinumus ir vienkaarshi jaamaak sastradaat!!:D
Veiksmiigu tev tur dziivoshanos!!;)