pirmdiena, 2007. gada 17. septembris

Bergena

pirmaa frustraacija..

dienasgraamataa rakstiits: " eu, man jau te aknaa seezh. garlaiciiba.visi siichi vervelee savaa dzimtajaa valodinjaa un man gribaas zemee liist. saaku maaciities zhongleet no neko dariit. kaut kaadu fiichu ar nosaukumu *diablo*
Bergenu neesu ne acii maniijusi. esam kaut kur aarpus taas. suukaa. vazaajos apkaart ar uzrakstu: " Hei! Jeg heter .... Jeg er leder på kurset" un juutos kaa peedeejais suuds.

Neesmu paveikusi NEKO no taa visa, kas man bija uzticeets, braucot shurp. Neesmu nodibinaajusi kontaktus ar visiem svariigajiem cilveekiem, neesmu informeejusi visas lokaalaas grupas par iespeeju na haljavu atrauties naudu projektiem, neesmu noprezenteejusi naakamnedeeljas liiderapmaaciibas, sapazinusies ar lokaalo grupu liideriem. karoch ziero.

Kas tev, Kalsnava?! probleemas komuniceet, vai?! aciimredzot.
mani tie siichi biedee. ar savu sasodiito hiperaktivitaati. bljaa, vinji tak pa gaisu iet!!! laikam veca palieku."

gruuti sagremot to, ka es kaut ko nevaru. nee, nu labi, varu tak, bet negaidiiju, ka buus tik ljoti jaasasprindzinaas. tiem jaunieshiem no manis ir bail. kaut kaada te no ofisa nokaapusi, vecaaka un veel runaa changaliski.. nu psc. BET ES JUUTOS TAAPAT!!! kaapeec par to vinji neiedomaajas?! nu neesmu es pieradusi spert pirmo soli un iet klaat runaaties bez jebkaada iipasha iemesla. nu vajag man kaut kaadas vadliinijas.. it iipashi kad ienaaku zaalee, kur 80 pubertaates vecuma jaunieshi bljaustaas un njemaas. un grupu liideri ir bezmaz vai taadi pashi.

faaak.

ja nu biju maaciijusies, ka Bergenaa ir auksts un slapjsh, tad ticiet man - es tomeer nebiju sagatavota tam, kaa tas patieshaam ir. Lija nepaartraukti ar pusstundas intervaaliem, taada migla, ka neredz taalaak par 20m un pretiigs aukstums, kas velk nu taa - liidz kaulam. aaraa uztureeties ir tik pretiigi, kaa sajuutot vecu zivju smaku kuuku veikalaa.

nu vismaz tagad es zinu, cik skocha ruljlji ir vajadziigi, lai pieliimeetu cilveeku pie sienas taa, ka nekriit nost! =))



veel uzzinaaju, ka NORVEEGJU beerniem nedod redzeet pliku naarinju.


tad veel es zinu to, ka pusdienaas vienmeer ir tas pats, kas brokastiis. uz pulksten 6/7.00 ir ceriibas uz kaut ko siltaaku. un man ljoti, ljoti negarsho lakrica, uz ko esmu uzraavusies jau n-taas reizes, jo norveegjiem ir tieksme to maskeet zem dazhaadaam kraasaam un formaam. ja tev dod chupa chupu - you never know...

aj, nu vienalga. beidzot zviedrs ir izpakojis savas 100054876376547 kastes ar savaam mantaam. (par velti njirgaajaaties lidostaa par manu 24kg smago chemudaanu...te naak kaut kas garndiozaaks!)

amazing! vinjsh pat to visu satilpinaaja plauktos un skapjos, kumodees un atvilknees! iznjemot to, ko nesatilpinaaja. tas tiks pagrabam. savu istabu nosargaaju no vinja rakstaamgalda iebrukuma. da nahuj man taadu?! veel jo vairaak - ja vinjsh taisiitos pie vinja straadaat, kameer es gribu buut viena.. laikam iemaaciitos krievu valodinju aatraak, nekaa dazhs labs krievs.

aj, baac, ja nu man buus kaadas probleemas ar manu EVS projektu, tad tas buus mans inteligjentais zviedrs. ak, kungs, vinjsh man uzdzen shermuljus.. nu tizls vinjsh mums te pagadiijies. 2h lasiit instrukciju, kaa salikt kopaa vienu plauktu un nedeelju man ciitiigi meegjinaat ieskaidrot, ka vinjam, luuk, neesot iistaas skruuves, lai to izdariitu... psc. izveda jau vienreiz. pateicu, ka diivaans nestaavees istabas VIDUU... jo vinjsh staavees PIE SIENAS. jo dziivojamai istabai NAV jaabuut skjeershlju joslai, kuru Kalsnavai jaapaarvar no riitiem, lai tiktu liidz vannasistabai un vakaros, lai tiktu liidz vannasistabai.
vinsh man no saakuma neticeeja.

bilde mazam ieskatam: organizaacijas jaunaa valde un Patriks.


joks radies tieshi peec pirmaa valdes miitinga Kristiansandaa, naakamajaa dienaa, kad es atbraucu.
(mazais, miiljais Patriks puisiitis ir tas - apakshaa ar uzrakstu: SEND HELP)

kameer es pa Bergenu, vinja drushka bij atbraukusi ciemos. divi varianti - vai nu es vinju ljooooti cienu, vai nu vinja vienkaarshi ir taada pati.
no muzona viennoziimiigi topaa ir Cat Empire!!!
shitie dzheki rullee! (kaut arii stulabais Janka vinjus nolika) ;)
novembrii buushot Oslo, taa kaa es jau tagad saaku kraat savas kronas biljeteem..


bet visaadi citaadi man iet taapat kaa liidz shim: (bljaa... nu vismaz kaads ir pamaniijies izskatiities labaak par mani.)




ah, tu miiljaa skleroze, MANA ADRESE!!!
taatad:

Sinsenveien 56, L407
0586 Oslo
Norge

ja veelaties ieskaitiit naudinju nabaga briivpraatiigajam, padodiet zinju! mans bankas konts atveerts ziedojumiem!!!

12 comments:

dārta teica...

BONUS PUNKTI! Tev ir burvīgs blogs!
Prieks lasīt!
Vai Būs arī bilde ar zviedru?! :D
anyway
ar nepacietiibu gaidu, kad es doshos prom, kad vareeshu dot kaut ko pretii, kaa tad man tur ir un buus :D

cheburaska teica...

nu bet tur jau ir tas nabaga zviedrs - pashaa apaksheejaa stuurii ar uzrakstu "send help"!!!
=)))
NU BET KAA TO VAR NESAPRAST! =))
paldies, sauljuk, par komplimentiem. taapat man te nekaa sakariigaaka nav, ko dariit! (fuj, nu labi, meloju - pat arii bez visas vidusjuuras man te ir tikai okeaans. vai nu vismaz kaads fjords!)

labie cilveeki, saturaas!!!

dārta teica...

hahaha :D:D es pat nesapratu, ka tur rakstiits help :D:D:D LOL

zandzsh teica...

jaa, tavs teksts man ar patiik! rakstniece!

ak , man laikam ir palaimejies, jo mana koleegje igauniete ir labaaka nekaa vareeju gaidiiit! taaada labaa! zini, mees gatavojamies Īru vakaram , un posterus taisijaam kadas 4 dienas- normaali 1-2 dienas darbs! kamer saprot, ko no tevis grib, kameer izdoma ko un kas- tas viss iet 2 x leenaak! gaidu muusu arrival seminaaru! 6 dienas dziiwosimies augsha pie Beljgijas! ;)

cheburaska teica...

eu, smuki, ka jums arrivals tik forshaa vietaa! es atkal Liivu nemaz nesatikshu.. vinja aizbrauca uz otru (mums te divi raundi kopaa). turklaat muus veel taisaas izoleet zilniibaa - kaut kaadaa pilniigaa chuhnjaa buus! ;)
anyway - shitos jokur ar to, ka nekaa nesaprot, ko no tevis grib, es atpaziistu gan labi.. bet da na prichom jums Iiru vakars?! :O

dārta teica...

pag, a tas arrival ir visiem, kade uz franciju?! :D a kad vinjsh buus?! :D jeb es akkal neesmu iebraukusi :D

cheburaska teica...

Daart, piedo, bet laaga neiebraucu kaads bij jautaajums.. LOL :P
nu kaa - katram savaa valstii ir savs arrival trainings! un KAD vinjsh buus TEV ieksh taas FRANCE, have no idea.. LOL (again)
par to nu tev vajadzeetu buut informeetai no uznjeemeejorganizaacijas puses. sado pa ausiim un saki, lai atziistaas!

dārta teica...

ahh, OK. Skaidrs.Man vnk tik maza jausma par to kas kam jaajautaa, ko no kaa gaidiit.. :):) Paldies, mana LOL jaunkundze, Lai Jums jauka diena! :*

enne teica...

nu izklausas jau jautrs saakums :D:D bet man ar liidziigi- darbu teoretiski vairak ka saprashanas, bet praktiski iespeejas ir daudz mazaaks kaa to visu paveikt. :)

bet ta neko - daries pa manam - kad apniikizlikties, ka viss notieks - saki, ka tev shodienai pietiek un ej tuseet ;)

turies! ;)

zandzsh teica...

Ha, iiru vaakars jau veiksmiigi pagajis- vnk organizaacija taisiija pasaakumu un muus tam piesleeedza- afishaam un dekoraacijaam! ta nu ar tiem darbiem 2 ned njeemaamies! shodien izdomaajaam, ka taisisim plakaatu par Baltijas valstim- taa nu tagad rakajos pa netu un mekleeju bildes! jaa, Daarta, tavs arrivals ar gan jau kkad bus- nekur nepazudis! un katram regionam noteikt ir savs! mees o shejienes brauksim kaadi 6 cilveeki, un taa vieta ir kkur 300 m attaalumaa no shejienes! nez, kur tik taalu!
sodien besis, velkam filmas, lai vaaraa buutu ko darit! bet briziem liekas, ka vinjiem nav prieksh mums darbi! :D

cheburaska teica...

nu, man ir riktiigi noveicies ar projektu, jo atbildiiba ir pieteikoshi nopietna uzticeeta, taa kaa garlaikoties nav laika. bet labaakais ir tas, ka visa darba diena atkariiga no manas improvizaacijas! es pati to plaanoju un izlemju, kas ir svariigs, kas nee. ja piegriezhas ofiss, aizbraucu uz kaadu no lokaalajaam grupaam un pazinjoju, ka man vajag naktsmaajas, pretii dabuujot LABA CILVEEKA kompaaniju! ;) tas straadaa!
vieniigi man nav nekaadu ceriibu uz kaadu downloading programmu. tas nu sheit reiz ir aizliegts. citaadi ielaadeejot kaadu smuku viirusinju, var uzkarinaat kompjus 3 staavos uzreiz, jo visi sasleegti tiiklaa.
tikai smiekliigi izklausaas, ka jums tur katram regjionam savs arrivals.. mums te tikai kaadi 50 briivpraatiigie pa visu Norveegjiju!!! :D

Anonīms teica...

Ko tad ta tad jau vareji publicet kontu! :DDD