trešdiena, 2007. gada 26. septembris

Pirmais

nu ko - zazhigajem?! =))

Shodien es juutos.. nu nezinu. nevar saprast. it kaa laimiiga, bet no otras puses - atkal jau saistiibas?!
un kaa vienmeer tas prasa alterntiivaas izmaksas.to, no kaa es esmu atteikusies. murgaini, ko?! moshka taalaak nelasi?!
shodien klausos latvieshu muuziku. un man besii, ka nevar rakstiit normaaliem latvieshu burtiem. un vispaar saak uzpeldeet reizi pa reizei taads jokains patriotisms. kaut arii vakar aizdomaajos par to, cik slikts savas valsts paarstaavis esmu. iespeejams, ka esmu paruupeejusies, lai norveegji domaa, ka Latvija patieshaam ir kaut kaada banaanvalsts. jo katru reizi, kad man jaapiemin Latvija, vienmeer tas sanaak kontekstaa ar kaut ko negatiivu! laikam buus kaut kaa jaatiek valjaa no taas nebeidzamaas briiniishanaas, cik sheit viss ir sapraatiigi, pareizi un paardomaati, citaadi katru reizi izspruuk: "pie mums gan taa nav.." kad izteicu apgalvojumu, ka esmu radiijusi naaviigu iespaidu, tiku nomierinaata ar tekstu it kaa pa jokam: "neko daudz sliktaaks taapat tas nav.." nja.
nu nevajag domaat, ka norveegji miil aarzemniekus. njifiga. kameer tu esi gatavs pienjemt visas vinju parazhas un eradumus, maacies valodu, svini 17.maiju un nelec laukaa no puulja - tu tiec akcepteets. autsaiderus te neviens nemiil. jo taadaa gadiijumaa tu tiec defineets kaa 'aizdomiigs tips' un drauds norveegju idilliskajai ikdienai. ja tu esi peleeks un neizcelies, tu esi tikpat kaa ideaals! jo sheit videejais aritmeetiskais (jeb peleekaa pele) ir ekvivalents zelta vidusceljam. un visi patieshaam (akli) tic, ka tas ir tas labaakais, kas var notikt un pastaaveet. un visi ir tik paranoiski normaali!!! neviens neuzdroshinaas paraak skalji iesmieties, vai paskatiities paar plecu uz kaadu neparastaaku cilveeku vai notikumu, restoraanaa seezhot, nekad nedriikst klausiities, ko runaa pie blakus galdinja, pat ja taa ir tikai mobiilo telefonu modelju saliidzinaashana.. man tas peec laika vareetu arii piegriezties..
par spiiti nopirku augstpapeezhu zaabacinjus. un nopirkshu arii minjukus. nahuj. ja nu kaut kas manii veel saglabaasies (par spiiti vispaareejam optimismam un visaptveroshai laimes sajuutai) buus spiits. un muuzhiiga tieksme ciiniities, ciiniities, ciiniities. jo savaadaak dziivot es veel arvien nemaaku. (varbuut tas mainiisies)
un man konkreeti besii aaraa IKEA!!! tas ir vieniigais veikals, no kura mums dziivoklii ir meebeles, trauki, putekljusuuceejs, dakshinjas, aizkari, trauku mazgaajamais, teejkanna un vannasistabas paklaajinjsh. besii. vispaar te normaals cilveeks (tb es) var atljauties vieniigi IKEA, H&M, Nille, Rimi (kas ir mazs uukjis sheit parasti) un otrreizeejaas paarstraades veikalus. bishku jau dzen depresijaa, bet ir tiiri ok! pat norveegji atziist, ka es ar savaam 5000NOK nabags iisti neesmu.. =))
aj, jaadodaas nopirkt beidzot aizkarus savai istabai!!!
paaraak saulains laiks laukaa un paaraak maza atbildiiba, lai seedeetu ofisaa peec 16.00... :D

3 komentāri:

dārta teica...

haa, es domaaju, ka manaa pilseetaa nez vai buus ikea h&m vai kas tur veel, un tas mani uztrauc veel vairaak!!!! AAA :D

cheburaska teica...

kuraa pilseetelee tu tur iisti buusi?
bet teikshu godiigi - IKEAs apmekleejums ir atstaajis graujoshas un neizdzeeshamas peedas manaa maka saturaa un smadzenju rievaas.. izskataas, ka lielaakaa dalja cilveeku ir vienkaarshi atkariigi no shiis iepirkshanaas maanijas. vajag nopirkt aizkarus, bet viss tjip tik leets, tik leets, un kad izej no veikala, aptver, ka esi sagraabies tik daudz, ka to visu nemaz nespeej aizstiept liidz maajaam.. un naudas protams vairs nav. un aizkaru ar nee.
toties ir 1876843 dazhaadas nekam nevajadziigas fignjas 'bet tachu tik leetas'!
un IKEA buss ir vieniigais, kuraa par iekljuushanu cilveeki ir gatavi dariit da jebko - kaapt uz kaajaam, pielietot elkonjspeeku un asumu, it iipashi ja tev ir 5 milziigi maisi, tad neviens cits tev taapat garaam netiek.. nu da njinada ljaljaa - 'pieklaajiigie' norveegji.. =))

dārta teica...

Vai cik Tev laimīga dzīve!!! :):):) haha, forshi! :D manaa miestaa ir 50 000 iedz, tb Frejus ;P~ Tad jau kad updateishu buus zinaams :D