svētdiena, 2007. gada 2. septembris

Pirmaas 10 dienas

Nu un taatad - saakam. shoreiz pa iistam.
beidzot esmu nogrunteejusies Juus, cieniitie, painformeet, vai esmu dziiva un psihiski vesela. in fact tas atkariigs no taa, kas prasa.

beidzot Kings of Convenience dziesmas ir iistas.
shii ir vieta, kur nespeeju klausiities ne pusi savas fonoteekas. shii ir vieta, kur jaaklausaas, kaa skan melanholija. bet ne taada kaa parasti - ar nebeidzamaam ilgaam, bet ar sajuutu, ka esi laimiigs par to, kas esi.

vispaar man tagad kaut kaa iecieniita kljuvusi Regina Spector. pavelk.
njaa, un tad veel Simon and Garfunkel - 50 Ways to Leave Your Lover
kaapeec gan es saaku ar muuzikas aprakstiem?! aj, man te jau pirmie pienaakumi uzticeeti - jaaveido organizaacijas stendz vienaa no oslo rokfestiem "GranittRock". shitenais pasaakums ir par briivu viesiem un katru gadu uz shiim 2 dienaam savelkaas ap 40 shtukaam jaunatnes. paklausiijos, noveerteeju un atzinu par labu esam.

visas briivdienas paiet braukaajot pa savu sapnju zemi. visi tie organizaacijas jaunieshi ir necereeti aktiivi un taapeec, protams, man te vairaak darbinjas sanaak.. bet kas nu tas par darbu?? man te (kaa jau no krutaa aughshgala - Oslo ofisa - nokaapushai) vairaak sanaak skatiities, kaa citi straadaa!!! :D bet riktiig super, ka nav taada urbanizeetiibas sajuuta, ka viss notiekaas tikai galvaspilseetaa! sanaak izbraukaaties peec sirc (un visa cita) patikas. peec paaris nedeeljaam maucu uz Bergenu!!! tik sen jau esmu gribeejusi apskatiit shitento slapjo pilseeteli. paradoksaali, ka taa esot Norveegjijas skaistaakaa pilseeta.

bet atziishos - man ljoti ljoti pietruukst sievishkjiibas apliecinaajumu. gribeetos, lai viirishkji kaut patur durvis, uz ielas palaizh pa priekshu, bljaaviens, kaut somu aiznes liidz mashiinai! taa veitaa man veel ieskjiebj kaut ko no savaam mantaam. njaa, sheit tas nu reiz ir bishku savaadaak. lai gan iepaziistot tuvaak ziemeljnieku sievieshu iztureeshanos un 'eleganci', shaubas gaist.. nu neviens te neies mociities stebereet uz decimetru gariem papeezhiem. da nafig to visu. un dazhiem labiem puishiem te buutu lielaa saape, redzot, ka visas meitenes zem minisvaarkiem velk legingus. (kaa jums neiet... :P)

mans cieniijamais zviedrs man jau ir piebesiijis. tagad censhos kaut kaa paglaabties no vinja nepaarspeejamaas inteligjences uzliesmojumiem, vinju vienkaarshi ignoreejot. lai jau iet un vainojas.

bet riit mees beidzot paarceljamis uz muusu dziivokli!!! yipiii!!!
za to skaistaa vieta fjordos man vairs nespiid. ja nu vieniigi buushu acis tam zviedram izskraapeejusi, mani tur paarcels piespiedu kaartaa.. es taa ceru.




vakaros no manas gultas tu redzi gan Oslo gaismas preteejaa krastaa, gan pilnu meenesniicu. guli, dzer kakao un izbaudi sajuutu, ka visa pasaule gulj pie tavaam kaajaam. :)



no riita izejot laukaa ir graadi 8, bet gaiss dzestrs un it kaa atziivina (pirms 30min kaapiena kalnaa, lai tiktu uz praami.. za to peec tam gan juuties svaigs kaa gurkjiitis.. tikai nosviidis.)






un shii, luuk, ir mana iecieniitaakaa teejas un sviestmaizhu vieta.

virvju shuupoles.






anyway - gribeeju painformeet par plaanu B.
karoch - es savu uztureeshanaas atljauju (peec 3 dienu staaveeshanas rindaa) dabuushu tad, kad jau vairs nedriiksteeshu sheit nemaz atrasties - peec 3 meeneshiem. :D
turklaat - saskanjaa ar vinju likumdoshanu skaitaas, ka es straadaaju. kaut arii projekta ietvaros, bet vinjiem ir jaadeklaree, kur aiziet organizaacijas nauda un shajaa gadiijumaa taa ir mana uzturnauda (paika, iire, transports blah, blah..) - znach alga!
ja nu man peekshnji sagribeesies braukt maajaas, es aplaupu banku un GATAVS! es nokljuustu instituuciju redzeslokaa, vinji uzzin, ka uzturos nelegaali, turklaat veel straadaaju un organizaacijai ir pamatiigi suudi! a mani nosuuta atpakalj uz maajaam!!! :D:D:D

vot taa vot.

davaj, zvedrs gaida. jaamochii. peedeejaa nakts Kirkevikaa. jaasataisa bildes, lai varu te saposteet.

jaatceraas Jums pastaastiit par paiku un organizaacijas nerealo valdi...

karoch - see ya!

p.s. matraciisha veel nav, bet ir TV un DVD.

un veel ir mana istaba, zviedra istaba un virtuve. un vannasistaba (bez dushas aizkariem).
un baltas, neapdirstas sienas. (pagaidaam. man piesoliija spiderpig plakaatus.)
un ziniet, cik neaizmirstama sajuuta ir tad, kad tu mazgaa PATS SAVU ledusskapi?!


laipni luugti!


6 komentāri:

dārta teica...

aaaa
es laikam nevareetu bezalkohola projektaa, man noteikti pirmais kaitinoshais cilveeks un man vajadzeetu viinu nedaudz :D

;) NAIS - Tev z[s]viedrs man buus meitene no Moldovas, tikai droshi ne tik ilgi kā es!! Un mana cerība ir, KA BŪS LEDUSKAPIS.

Daba gan izskatās apskaužama!
Tev dzīvoklī ir nets? jeb tikai org?

Ak, Latviešu Līga! Parādi viņiem! ;))))

cheburaska teica...

a zin ko, vieniigais kaitinoshais cilveeks ir tas sasodiitais zviedrs, ar visiem paareejiem uzturu maigi kokjeteejoshas attieciibas! =)) un turklaat - alkohols te nu reiz ir bezdieviigi daargs un es ar saviem 650jevrikiem katru meenesi varu iet uz balta poda.

un ledusskapis ir laba lieta. arii pliits (ja vien vinja straadaa, nevis kaa man).

UN MAN IR PANNA!!!
tachu nav neta. un arii nebuus. jo par to tad buutu jaamaksaa pashiem. ko jau daraam ar televizoru. (fak it - 40Ls meenesii!!!) negribu nemaz domaat, cik vareetu izmaksaat nets.
bet nu esmu prieciiga, ka vismaz dziivoklii man neta nav, jo visu dienu seezhu pie sava datora un varu chatoties, liidz slikti paliek.

a klau, kad iisti tu brauc prom, latvju Daarta??
un kaa piemeeram Tu uzprasiiji uznjeemeejorg par sagatavoshanas pasaakumu naudu??

p.s. visu vakardienu novazaajaamies ar Liivuku pa Oslo un nosvineejaam vinjas dz.d.!!!
aj, super, kaads kaifs parunaaties ar saveejo! ;)

dārta teica...

JAAA :):) domaaju gan, ka kaifs!! Es lidoju 15.okt.
Es teicu, ka gribu kursus, gribu materiaalus un prasiiju nosuutiitajiem, cik man nauda tam ir paredzeeta, lai varu plaanot savas maaciibas : )
es pat negribu iedomaatie,s ja man naaksies kaut kaadu naudu maksaaty par TV, bljaaviens :D es ar laikam priecaajos, ka ma neta nebuus dziivoklii, buus laiks varbuut citaam lietaam un tas tachu ir labi!
ieshu skriet gar vidusjuuru, zin ;)
Brauc ciemos ;) kaut kad nebuut :D

cheburaska teica...

aaaj, tev silts tur, ko?!
buus kaut kad jaaizshauj saveejos apskatiit!

klau, atmet zinju, kad esi tur!
baigi jau gribaas zinaat, kaa (ne-)iet citiem.. =))

zandzsh teica...

jaukas sarunas Jums te!
kas taa par uznjeemeejorganizaacijas sagatavoshanas naudu!? pirmo reizi dzirdu! es zinu tik, ka nosuutitaajiem bij nauda, bet uznjeemeejiem ar?!
klau, mums te Francijaa gan viirieshi ir taadi dzentlmenji! merci un d'arjan uz katra stuura! ;)
daartai buus ok tur lejaa pie juuras, man te saule tik traka nav, bet gribaas!
toties eediens un cilveeki rullee! :) aaa, stulbais nets! wifi tad stradaa, tad nestraadaa! labaak maajas tieshaam netam nebuut- briiziem kaitina! ;)

cheburaska teica...

nee, nu tjip taa nauda jau orjinaalaa tiek uznjeemeejiem, bet tad vinji to nossuta nosuutiitaajiem! bet man veel arvien ir kauns prasiit! :D
man tiesham ir gruuti to izdariit, jo taa jau es sanjemu visu, ko sirds kaaro, bet tagad Kalsnavai, luuk, atkal kaut ko savajadzeejies.. :D
es jau vienkaarshi gribeeju norakstiit savu pirkto guljammaisu, suvenjirchikus un kjiimiskajaaa tiiriitavas izdevumus.. bet nu.. dies ar visu! man taapat i labi! :D