ceturtdiena, 2008. gada 24. janvāris

Gints rulleee!!! Liiva rullee!!!



nu taa nu triis dienas pagaaja - ar sauli virs galvas, diviem kokiem pie kaajaam, miikstu sniegu, un gjimeni. un paaris draugiem. maajaas. nu labi - gandriiz maajaas. Otepää, Igaunjos.
tas bija taads mazas paarsteigums manai maaminjai - chiepinjai. vienu riitu meitinja - pecinja klauvee pie durviim... Ginta draudzenes lomaa. =) shaadi maaminja atkal pakaasa deriibas ar Gintu, ka vinjsh liidz naakamajam riitam nedabuus draudzeni... sadereeja uz Ginta maajas siltinaashanu... maaminjas vasara paies buuvdarbos uz stalazhaam, aciimredzot.. naakamos 30 gadus.









un taa nu laizham sleepot. vai arii deeljot, kaa nu kuram. taa Lienes lieta (videejaa maasa, ja kaads veel nezin). un iznaak arii tam skukjim! vispaar neticami, ka vinja tik apkjeeriiga! ar taadu spiitu - brauc, gaazhas, brauc, gaazhas, celjas kaajaas, brauc... mana maasa! :o

atpuuta ahujenna... tikai bish pa maz. baterijas uzlaadeetas, atkal var maukt taalaak!



ieprieksheejo viikendu nodauziijaamies pa oslo ar Liivu. 6dienas riitaa shii man saka - uz saviem muzejiem vareesi iet riit, shodien gribu uz to veikalu, kas man tik ljoti patika... nu un tad arii aizgaajaam. un iespruudaam uz 1.5h, jo meitenei, luuk, vajadzeeja uznjemt paaris bildiites.. nekas cits neatlika, kaa iekomuniceet ar veikala iipashnieci. tik burviigas lietas tur vareeja atrast, beigaas pat shiis mani pierunaaja vienu kleitu uzvilkt... ja es dziivotu 60-tajos, ar tiem teerpiem, cilveekiem, to atmosfeeru... aj, kaa man pavelkaas uz shito! charming. nydelig. burveliigi.


un Liivukam taas bildes arii taadas nesliktas sanaakushas... shii dabuujusi baigo kameru par puscenu (otru pusi vinjai projekts apmaksaa. baac, skauzh.) un tad nu staigaa apkaart un bildee pat metro stacijaas degungalaa saviem neprofesionaalajiem modeljiem. bijaam aizgaajushas uz Munka muzeju.. beidzot. man tas prasiija 4 meeneshus, kaut gan vinjsh atrodaas 2 metro pieturu attalumaa no taas vietas, kur dziivoju, pa celjam no darba! kopiigi vienojaamies, ka mums nepatiik. nu Liivai pavisam, man pa pusie. man galvenaas ir emocijas, seja... man gribaas vaibstus, es nesaprotu kraasainus plekjus, un neesmu gatava pavadiit stundu, staavot pie gleznas, lai tik saprastu, ko tas katrs kraasas plekjis noziimee, lai beidzot izprastu, kas ir taas emocijas, ko katrs cilveeks attelo. fak it. un nepatiik, ka daudzaas gleznaas noskanja ir vienkaarshi baismiiga. sievietes vinjsh vispaar nemaak ziimeet. un portreti ir garlaiciigi. uz pasuutiijuma taisiiti, iepeejams.


skatiijaamies Finding Neverland un man atkal asaras aciis saskreeja. taa muuzika... kaa var buut tik skumja un prieciiga reizee... manupraat, naaves
pienjemshana un centieni padariit to par pashsaprotamu, ir vistragjiskaakaa lieta, ko iespeejams attelot graamtaas, filmaas, muuzikaa... mans nervs to netur. var jau lekties no riita liidz vakaram, bet, redzot, kaa cilveeki ciinaas ar likteni, es nespeeju taa vienkaarshi saglabaat mietpilsonisko staaju.

zviedra draudzene paarceljaas uz Oslo. divi varianti: vai nu vinjsh biezhaak buus prom pie draudzenes vai arii vinja veel biezhaak buus pie mums. pirmais variants atkriit, jo kaut kaa shaubos, ka gjimene, kuraa meitene straadaas par aukliiti un dziivos, buus tik toleranta pret cieminjiem, kaa es. nu es jau arii neesmu, bet kas cits atliek. jopcik, jaatrod man arii kaada blakus nodarboshanaas. bet visas nodarboshanaas izmaksaa, lai arii kaadas taas buutu... visaas nepiecieshamas investiicijas. nafig.


laaabi, jaaiet sava daavanu karte pateereet no muuzikas veikala. nepiedieniigi ir seedeet ofisaa liidz 5:40

2 komentāri:

dārta teica...

Liiga ar rullee, ne?! : ) Beidzot atkal! :P

zandzsh teica...

jeeej! peec vairaakiem meeneshiem ieluukojos Tavaa blogaa! izskataas, esi iedziiwojusies! :)