trešdiena, 2008. gada 16. janvāris

Ir, ir par ko rakstiit!

Nee, nu vakardiena bija vienkaarshi KAUT KAS. Ar Adrianu bijaam noleemushi iet slidot. Ideja izgaazaas ar bliikshkji. nonaakot pie slidotavas, secinaajaam, ka virs 2cm ledus kaartas ir 5cm tiira h2o. Un taapat veel arvien gaazh. nu neko - prieksh kino nava ne naudas, ne laika - gaajaam paseedeet kafuuzii.

sarunaa saakaas ar to, ka Andersam (muusu organizaacijas bimbo-puikam) shodien Dzimshanas diena un vai es mekleeshot shim daavanu , teicu - no way, es tachu vinju laaga nepaziistu. sarunas ar vinju vienmeer bijushas 10-15 teikumu apmainjas robezhaas.. labaakajaa gadiijumaa vareetu izdomaat kaadu DVD daavanaa, znach - kaada jeega vispaar. tad bija klusums. seko sarunas turpinaajums: ''zini, es runaaju ar Thea
(5.staava chiksiigaa administratoriitiitiite - skat.bildee pa kreisi).
un vinja man peekshnji jautaa, vai tu esi kopaa ar Andersu.'' (shajaa briidii Liigai paspruuk smieklinjsh.) ''es taa saku, nu nezinu gan, bet kaut kaa stipri shaubos... kaa tev vispaar ienaaca praataa taada ideja?'' Thea atbild: ''nu vinji tachu sader kopaa, ne? nu vinjsh ir aktieris (skat.bilde) un vinja tik gudra, un kaa vinja izsakaas, vinemeer pastaav uz savu viedokli... nu jaa, ir jau tie 19gadi, bet neizskataas jau.'' Adrians: es gan neesmu prasiijis, bet nedomaaju gan..'' Thea: ''aaa, nu tad jau tev labi..'' Adrians: ''kas labi man?!'' administraatoriiitiitiite: ''tad jau vinjsh tev nav vinju noceelis..'' Adrians: ''koooo?!'' Thea: ''nu kaa - a vai tad juus neguljat kopaa?!''

tajaa dienaa jaunaa daama nospiideeja par visiem 100. ar sho sarunu, kaa izraadiijaas, nav bijis pietiekami. Kameer Adrians seedeejis savaa ofisaa, piefikseejis kaadu kustiibu aiz starpsienas. gaajis paskatiities, vai nav uzradusies publika ar ko iechalot - un ko tu neteiksi - muusu leedija ar muusu ofisa dzheku (aj, nu kaads veel dzheks - nobriedis viirietis) njemaas... shis uz pakaljas. kad man to pastaastiija - es vienkaarshi nezinaaju, kur likties. nu bija taa, kad nav, ko teikt. nav ko prasiit un tu vienkaarshi nekaa nesaproti. nu kas veel buut dazhaadaaks, kaa tie divi!!! chiksa ap 20 un 'oldies' cieniitaajs, kas pats speelee gjitaaru kaa
dievs,
ar taadu veederinju un puspliku pakausi - es esmu kaut ko palaidusi garaam? tagad shi pasaakusi meetaaties muusu - ceturtajaa - staavaa veel biezhaak, nekaa parasti. un tad nu tik naak, un savaac aiz apkakles savu jauno trofeju un tik kokjetee..

nu vienalga. bet tas ir nu taa... interesanti... apzinaaties, kas ir tas messidzhs, ko nododu citiem par sevi, savu dziivi. FAK IT!!! es jau taa esmu sasodiiti godiiga bijusi, turklaat palikusi veel godiigaaka! a nu she tev! mees gan peec tam apspriedaam, nu kuras d***** vinja izvilkusi visu taas savas teezes... un veel jo vairaak taas, ka man ir 'briinishkjiiga personiiba'.... ar to skukji pat runaajusi neesmu, jo vinja vienkaarshi NERUNAA ANGLISKI!!! savukaart man nekad nav bijis iekaariens ar vinju veidot jebkaada veida komunikaaciju - ja neskaita to, ka vinja savieno zvanus, vaara kafiju un printee laukaa visus manus materiaalus. tam vinja der tiiri labi. savukaart smadzenjdarbs jau vareetu izraadiities bish par gruutu.. kaa mees to redzam bildee. baigaa dusma. shitaada atnaak un sabojaa visu manu labo reputaaciju, kas nu nepavisan NAV slikta! aashsh...
nu nevajag, ja ... nav man te garlaiciigi. kas to buutu domaajis, ka starp 14 Juventes cilveekiem, 3 no tiem ir izveeleejushie tieshi tos, kas nav no Juventes, bet no citaam organizaacijaam staavu vai 2 augstaak... amizanti.

2 komentāri:

Anonīms teica...

=DDD
haha tas bij diezgan smiekliigi,
jepppp taa ir Liiiga!

dārta teica...

Ak dies :D :D